Elektronická deska 2012
OBEC ŽÁRAVICE
Žáravice 29, pošta 533 16 Vápno u Přelouče
tel. 466 946 235, 774 946 235ou.zaravice@worldonline.czObecně závazná vyhláška obce Žáravice
č. 1/2012,
o místním poplatku za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů
Zastupitelstvo obce Žáravice se na svém zasedání dne 20.12.2012 usnesením č.7/2012 usneslo vydat na základě § 14 odst. 2 zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o místních poplatcích“), a v souladu s § 10 písm. d) a § 84 odst. 2 písm. h) zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, tuto obecně závaznou vyhlášku (dále jen „vyhláška“):
Čl. 1
Úvodní ustanovení
- Obec Žáravice touto vyhláškou zavádí místní poplatek za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů (dále jen „poplatek“).
- Řízení o poplatcích vykonává obecní úřad (dále jen „správce poplatku“).[1]
Čl. 2
Poplatník
Osobu poplatníka stanoví § 10b zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů.[2]
Čl. 3
Ohlašovací povinnost
- Poplatník je povinen ohlásit správci poplatku vznik své poplatkové povinnosti nejpozději do 15 dnů ode dne, kdy mu povinnost platit tento poplatek vznikla. Stejným způsobem jsou poplatníci povinni ohlásit správci poplatku zánik své poplatkové povinnosti v důsledku změny trvalého pobytu nebo v důsledku změny vlastnictví ke stavbě určené nebo sloužící k individuální rekreaci.
- Při plnění ohlašovací povinnosti je poplatník povinen současně sdělit správci poplatku některé údaje stanovené v § 14a zákona o místních poplatcích.
- Dojde-li ke změně údajů uvedených v ohlášení, je poplatník nebo plátce povinen tuto změnu oznámit do 15 dnů ode dne, kdy nastala.[3]
Čl. 4
Sazba poplatku
-
Sazba poplatku pro poplatníka činí 400 Kč a je tvořena:
- z částky 150,- Kč za kalendářní rok a
- z částky 250,- Kč za kalendářní rok. Tato částka je stanovena na základě rozúčtování nákladů na sběr a svoz netříděného komunálního odpadu na osobu.
- Náklady byly rozúčtovány takto:
Náklady 69.385,- Kč děleno 141 (počet osob) = 492 Kč/osobu. Z této částky je stanovena sazba poplatku dle čl. 4 odst. 1 písm. b) vyhlášky ve výši 250 Kč.
- V případě změny místa trvalého pobytu nebo změny vlastnictví stavby, která je určena nebo slouží k individuální rekreaci v průběhu kalendářního roku, se uhradí poplatek v poměrné výši, která odpovídá počtu kalendářních měsíců pobytu nebo vlastnictví stavby v příslušném kalendářním roce. Dojde-li ke změně v průběhu kalendářního měsíce, je pro stanovení počtu měsíců rozhodný stav na konci tohoto měsíce.[4]
Čl. 5
Splatnost poplatku
- Poplatek pro poplatníka podle této vyhlášky je splatný jednorázově a to nejpozději do 30. června příslušného kalendářního roku.
- Vznikne-li poplatková povinnost po datu splatnosti uvedeném v odst. 1, je poplatek splatný nejpozději do 15. dne měsíce, který následuje po měsíci, ve kterém poplatková povinnost vznikla, nejpozději však do konce příslušného kalendářního roku.
Čl. 6
Osvobození a úlevy
-
Od poplatku se osvobozují:
- poplatník podle § 10b odst. 1 písm. b), který je zároveň poplatníkem podle § 10b odst. 1 písm. a);
- poplatník, který má trvalý pobyt na ohlašovně Žáravice č. p. 29;
- poplatník umístěný nepřetržitě nejméně po dobu 6 měsíců v léčebném nebo sociálním ústavu, v domově důchodců nebo v jiném obdobném zařízení.
- Poplatník, který je v uvedeném období ve výkonu trestu.
(2) Úleva se poskytuje:
a) Dítě do 15. roků ve výši 200,- Kč
(3) Nárok na osvobození nebo úlevu musí poplatník správci poplatku prokázat.
Čl. 8
Navýšení poplatku
- Nebudou-li poplatky zaplaceny poplatníkem včas nebo ve správné výši, vyměří mu obecní úřad poplatek platebním výměrem.[5]
- Včas nezaplacené nebo neodvedené poplatky nebo část těchto poplatků může obecní úřad zvýšit až na trojnásobek; toto zvýšení je příslušenstvím poplatku.[6]
Čl. 9
Zrušovací ustanovení
Zrušuje se obecně závazná vyhláška č. 2/20011, o místním poplatku za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů, ze dne 15. 3. 2011.
Čl. 10
Účinnost
Tato vyhláška nabývá účinnosti dne 1. ledna 2013.
Schváleno zastupitelstvem obce : 20.12.2012
Zveřejněno na elektronické desce: 21.12.2012
Vyvěšeno na úřední desce dne: 21.12.2012
Sejmuto z úřední desky dne:
[1] § 14 odst. 3 zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o místních poplatcích“)
[2] Poplatek za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů platí
a) fyzická osoba,
1. která má v obci trvalý pobyt,
2. které byl podle zákona upravujícího pobyt cizinců na území České republiky povolen trvalý pobyt nebo přechodný pobyt na dobu delší než 90 dnů,
3. která podle zákona upravujícího pobyt cizinců na území České republiky pobývá na území České republiky přechodně po dobu delší 3 měsíců,
4. které byla udělena mezinárodní ochrana podle zákona upravujícího azyl nebo dočasná ochrana podle zákona upravujícího dočasnou ochranu cizinců,
b) fyzická osoba, která má ve vlastnictví stavbu určenou k individuální rekreaci, byt nebo rodinný dům, ve kterých není hlášena k pobytu žádná fyzická osoba, a to ve výši odpovídající poplatku za jednu fyzickou osobu; má-li ke stavbě určené k individuální rekreaci, bytu nebo rodinnému domu vlastnické právo více osob, jsou povinny platit poplatek společně a nerozdílně.
[3] § 14a odst. 3 zákona o místních poplatcích
[4] § 10b odst. 4 zákona o místních poplatcích
[5] § 11 odst. 1 zákona o místních poplatcích
[6] § 11 odst. 3 zákona o místních poplatcích
OBEC ŽÁRAVICE
Žáravice 29, pošta 533 16 Vápno u Přelouče
tel : 466 946 235, 774 946 235 IČO 00274640, ou.zaravice@worldonline.cz
Oznámení o svolání prvního zasedání okrskové volební komise
v obci Žáravice
pro volbu prezidenta České republiky
konanou ve dnech 11. a 12. ledna 2013
(případné II. kolo ve dnech 25. a 26. ledna 2013)
V souladu s ustanovením § 14 odst. 1 písm. f) a § 14 odst. 2 zákona č. 275/2012 Sb., o volbě prezidenta republiky a o změně některých zákonů,
s v o l á v á m
první zasedání okrskové volební komise
pro volbu prezidenta České republiky konanou ve dnech 11. a 12. ledna 2013 (případné II. kolo ve dnech 25. a 26. ledna 2013) v obci Žáravice
a to tak, že:
ve volební okrsku č. 1 se sídlem : Žáravice 29
se toto uskuteční dne 17.12.2012 od 16.00 hodin
V Žáravicích dne 13.12.2012
Vyvěšeno na úřední desce dne: 10. 12. 2012
Sejmuto z úřední desky dne: 9. 1. 2013
Vyvěšeno na elektronické úřední desce: 10. 12. 2012
Rozpočtové opatření 3/2012
|
||||
|
|
|
|
|
Obec Žáravice, Žáravice 29, 533 16, IČ: 00274640
|
Příjmy - navýšení | |||
paragraf | položka | částka | popis |
1121 | 20 000,00 Kč | daň z příjmů právnických osob | |
1211 | 6 200,00 Kč | DPH | |
1340 | 1 000,00 Kč | poplatek TKO | |
1511 | 3 000,00 Kč | daň z nemovitostí | |
4111 | 23 000,00 Kč | dotace volby | |
4122 | 16 600,00 Kč | dotace hasiči | |
4129 | 50 000,00 Kč | příspěvek svazek Bohdanečsko | |
3639 | 2131 | 500,00 Kč | příjmy z pronájmu pozemků |
6171 | 2324 | 7 000,00 Kč | ostatní příjmy jinde nezařazené |
6171 | 3111 | 1 000,00 Kč | příjmy ze směny pozemků |
6310 | 2141 | 1 000,00 Kč | příjmy z úroků |
CELKEM | 129 300,00 Kč | ||
Výdaje - navýšení | |||
paragraf | položka | částka | popis |
3722 | 5169 | 14 000,00 Kč | sběr a svoz TKO |
3723 | 5169 | 2 000,00 Kč | objemný odpad |
3745 | 5139 | 10 000,00 Kč | péče o vzhled obce - materiál |
3745 | 5171 | 5 000,00 Kč | péče o vzhled obce - opravy |
5512 | 5137 | 6 300,00 Kč | hasiči - drobný majetek (vlek) |
5512 | 6121 | 65 000,00 Kč | hasiči - rekonstrukce hasičárny |
6115 | 5021 | 6 000,00 Kč | volby - mzdy |
6115 | 5139 | 2 000,00 Kč | volby - materiál |
6115 | 5169 | 2 000,00 Kč | volby - služby |
6115 | 5175 | 1 000,00 Kč | volby - občerstvení |
6171 | 5136 | 5 000,00 Kč | OÚ - knihy, odborná literatura, tiskoviny |
6171 | 5151 | 1 000,00 Kč | OÚ - voda |
6171 | 5162 | 4 000,00 Kč | OÚ - telekomunikační služby |
6171 | 5362 | 2 000,00 Kč | OÚ - daně a poplatky SR |
6171 | 5213 | 2 000,00 Kč | OÚ - finanční dary |
6320 | 5163 | 1 000,00 Kč | poplatkby bance |
3111 | 5213 | 1 000,00 Kč | finanční dar MŠ |
CELKEM | 129 300,00 Kč | ||
Přesuny mezi položkami | |||
paragraf | položka | částka | popis |
3639 | 5171 | -2 000,00 Kč | majetek obce - opravy |
3639 | 5139 | 2 000,00 Kč | majetek obce - materiál |
6171 | 5172 | -21 000,00 Kč | OÚ - programové vybavení |
6171 | 5169 | 21 000,00 Kč | OÚ - služby |
Vyvěšeno na úřední desce dne: 7. 12. 2012
Sejmuto z úřední desky dne:
Vyvěšeno na elektronické úřední desce: 7. 12. 2012
OBEC ŽÁRAVICE
Žáravice 29, pošta 533 16 Vápno u Přelouče
tel : 466 946 235, 774 946 235 IČO 00274640, ou.zaravice@worldonline.cz
Žáravice 4. prosince 2012
Marie Slavíková nar. 1932 Rybářská 89 533 13 Řečany nad Labem |
Čj : Sl.Gr 230/2012 - 12
Spis. zn. : TP – 1/2012
Věc: R o z h o d n u t í
Účastníci řízení:
Marie Slavíková, nar. xx. xx. 1932, bytem Rybářská 89, 533 13 Řečany nad Labem
Petr Grigel, nar. xx. xx. 1971, bytem Žáravice 53, 533 16 Vápno u Přelouče
Zastoupen opatrovníkem p. Vladimírem Barešem, nar. xx. xx. 1948, bytem Žáravice 12, 533 16 Vápno u Přelouče
Obecní úřad Žáravice ve správním řízení vedeném podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád (dále jen „správní řád“), na návrh paní Marie Slavíkové ze dne 19. června 2012 podle ustanovení § 12 odst. 1 písm. c) zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů (zákon o evidenci obyvatel), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o evidenci obyvatel“), ve věci zrušení údaje o místu trvalého pobytu pana Petra Grigela, nar. xx. xx. 1971, na adrese Žáravice 53, 533 16 Vápno u Přelouče,
rozhodl takto:
Údaj o místu trvalého pobytu pana Petra Grigela, trvale přihlášeného na adrese Žáravice 53, 533 16 Vápno u Přelouče, se
r u š í .
Nabytím právní moci tohoto rozhodnutí bude trvalý pobyt pana Petra Grigela evidenčně hlášen na adrese ohlašovny Žáravice 29, 533 16 Vápno u Přelouče
Odůvodnění:
Obecní úřad Žáravice obdržel dne 19. června 2012 návrh paní Marie Slavíkové, bytem Rybářská 89, 533 13 Řečany nad Labem, kterým požaduje zrušení údaje o místě trvalého pobytu pana Petra Grigela, nar. xx. xx. 1971, bytem Žáravice 53, 533 16 Vápno u Přelouče.
Tímto dnem bylo zahájeno správní řízení.
Obecní úřad Žáravice přešetřil oprávněnost podání návrhu dle § 10 odst. 6 písm. c) zákona o evidenci obyvatel a zjistil, že paní Marie Slavíková, nar. xx. xx. 1932, bytem Rybářská 89, 533 13 Řečany nad Labem je oprávněnou osobou k podání uvedeného návrhu. K žádosti byl správnímu orgánu doložen výpis Katastrálního úřadu pro Pardubický kraj, Katastrální pracoviště Pardubice ze dne 30.5.2012 ověřen Obecním úřadem Řečany nad Labem, který dokazuje vlastnictví oprávněné osoby k uvedené nemovitosti.
Dne 16. října 2012 provedl správní orgán výslech svědka navrženého oprávněnou osobou p. Jindřicha Čermáka nar. xx. xx. 1965, bytem Žáravice 55. Výslechu svědka se zúčastnil pouze opatrovník, ačkoliv byly všechny strany řádně obeslány. Z výslechu svědka jednoznačně vyplývá, že p. Petra Grigela naposledy viděl na adrese Žáravice 53, případně v obci v roce 2006 a jak svědek uvádí, od té doby jsem ho v Žáravicích už nikdy neviděl. Není mi známo, kde se zdržuje.
Opatrovník p. Petra Grigela p. Vladimír Bareš byl seznámen s ukončením dokazování. Mohl se jako účastník řízení dle § 36 odst. 3 zák. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů k podkladům rozhodnutí vyjádřit. Nevznesl správnímu orgánu žádné připomínky a dotazy.
Podle ustanovení § 12 odst. 1 písm. c) zákona o evidenci obyvatel rozhodne ohlašovna o zrušení údaje o místě trvalého pobytu za současného splnění dvou podmínek. První podmínkou je zánik užívacího práva občana k objektu nebo jeho vymezené části (např. bytu nebo obytné místnosti), druhou podmínkou je, že občan tento objekt neužívá.
Na základě výše uvedeného dospěl obecní úřad k závěru, že jsou splněny podmínky pro zrušení údaje o místu trvalého pobytu stanovené v § 12 zákona o evidenci obyvatel, a proto rozhodl tak, jak je ve výroku uvedeno.
Nad rámec odůvodnění tohoto rozhodnutí, obecní úřad upozorňuje účastníky řízení na skutečnost, že místo trvalého pobytu je pouze evidenčním údajem a z přihlášení občana k trvalému pobytu nevyplývají žádná práva k objektu, do kterého je přihlášen k trvalému pobytu či k vlastníkovi předmětné nemovitosti (§ 10 odst. 2 zákona o evidenci obyvatel).
Poučení o opravném prostředku:
Proti tomuto rozhodnutí lze podat odvolání do 15 - ti dnů ode dne jeho oznámení (doručení). Jestliže si adresát uložené písemnosti písemnost ve lhůtě 10 dnů ode dne, kdy byla k vyzvednutí připravena, nevyzvedne, písemnost se považuje za doručenou posledním dnem této lhůty. O odvolání rozhoduje Krajský úřad Pardubického kraje, odvolání se podává u obecního úřadu Žáravice.
Odvoláním lze napadnout výrokovou část rozhodnutí, jednotlivý výrok nebo jeho vedlejší ustanovení. Odvolání jen proti odůvodnění rozhodnutí je nepřípustné. Odvolání musí mít náležitosti podání uvedené v § 37 odst. 2 správního řádu (z podání musí být patrno, kdo je činí, které věci se týká a co se navrhuje. Fyzická osoba uvede v podání jméno, příjmení, datum narození a místo trvalého pobytu, popřípadě jinou adresu pro doručování). Odvolání musí obsahovat údaje o tom, proti kterému rozhodnutí směřuje, v jakém rozsahu ho napadá a v čem je spatřován rozpor s právními předpisy nebo nesprávnost rozhodnutí nebo řízení, jež mu předcházelo. Není-li v odvolání uvedeno, v jakém rozsahu odvolatel rozhodnutí napadá, platí, že se domáhá zrušení celého rozhodnutí.
Odvolání se podává s potřebným počtem stejnopisů tak, aby jeden stejnopis zůstal správnímu orgánu a aby každý účastník dostal jeden stejnopis. Nepodá-li účastník potřebný počet stejnopisů, vyhotoví je správní orgán na náklady účastníka.
K novým skutečnostem a k návrhům na provedení nových důkazů, uvedeným v odvolání nebo v průběhu odvolacího řízení, se přihlédne jen tehdy, jde-li o takové skutečnosti nebo důkazy, které účastník nemohl uplatnit dříve. Namítá-li účastník, že mu nebylo umožněno učinit v řízení v prvním stupni určitý úkon, musí být tento úkon učiněn spolu s odvoláním.
Upozornění:
Dle § 11 odst. 1 písm. f) zákona 328/1999 Sb., o občanských průkazech, ve znění pozdějších předpisů, končí nabytím právní moci tohoto rozhodnutí platnost občanského průkazu Petra Grigela.
Dle § 14 odst. 1 písm. c) zákona o občanských průkazech je pan Petr Grigel povinen do 15 pracovních dnů po dni, kdy nabylo právní moci rozhodnutí o zrušení údaje o místu trvalého pobytu požádat o vydání nového občanského průkazu.
Zveřejněno na úřední desce : 4.12.2012
Zveřejněno na elektron. desce : 4.12.2012
Sejmuto :
OBEC ŽÁRAVICE
Žáravice 29, pošta 533 16 Vápno u Přelouče,
tel: 466 946 235, 774 946 235 IČO 00274640, ou.zaravice@worldonline.cz
Jmenování zapisovatele okrskové volební komise volebního okrsku č.1
obce Žáravice
pro volbu prezidenta České republiky
konanou ve dnech 11. a 12. ledna 2013
( případné II. kolo ve dnech 25. a 26. ledna 2013 )
Ve smyslu ustanovení § 14 odst. 1 písm. e) a § 19 zákona č.275/2012 Sb., o volbě prezidenta republiky a
o změně některých zákonů
j m e n u j i z a p i s o v a t e l k o u
okrskové volební komise volebního okrsku č.1 obce Žáravice pro volbu prezidenta České republiky, která se uskuteční ve dnech 11. a 12. ledna 2013 ( případně II. kolo ve dnech 25. a 26. ledna 2013 )
paní Michaelu Hamrníkovou, nar. 28.4.1982, trvale bytem Žáravice 52
V Žáravicích 28.listopadu 2012
OBEC ŽÁRAVICE
Žáravice 29, pošta 533 16 Vápno u Přelouče
tel : 466 946 235, 774 946 235 IČO 00274640, ou.zaravice@worldonline.cz
Rozpočtové provizorium pro rok 2013
Obecním zastupitelstvem bylo navrženo rozpočtové provizorium na měsíce leden a únor 2013, které bude činit 1/6 Kč předpokládaných příjmů a 1/6 předpokládaných výdajů na rok 2013.
Příjmy: 150.000,- Kč
Výdaje: 150.000,- Kč
Zveřejněno na úřední desce dne : 19.11.2012
Zveřejněno na elektron. desce : 19.11.2012
Sejmuto z úřední desky : 20. 12. 2012
Schváleno obecním zastupitelstvem :
OBEC ŽÁRAVICE
Žáravice 29, pošta 533 16 Vápno u Přelouče
tel : 466 946 235, 774 946 235 IČO 00274640, ou.zaravice@worldonline.cz
Informace o počtu a sídlech volebních okrsků
v obci Žáravice
pro volbu prezidenta České republiky
konanou ve dnech 11. a 12. ledna 2013
/ případně II.kolo ve dnech 25. a 26. ledna 2013 /
V souladu s ustanovením § 14 odst. 1 písm. d) zákona č. 275/2012 Sb., o volbě prezidenta republiky a o změně některých zákonů,
i n f o r m u j i ,
že volba prezidenta České republiky proběhne ve dnech 11. a 12. ledna 2013 ( případne II. kolo ve dnech 25. a 26. ledna 2013 v obci Žáravice v následujícím volebním okrsku, jehož sídlem je :
volební okrsek č. 1 :
zasedací místnost budovy Obecního úřadu Žáravice, č.p. 29
V Žáravicích 19.11.2012
OBEC ŽÁRAVICE
Žáravice 29, pošta 533 16 Vápno u Přelouče, tel : 466 946 235, 774 946 235
IČO 00274640, ou.zaravice@worldonline.cz
Stanovení minimálního počtu členů okrskové volební komise
pro volbu prezidenta České republiky
konanou ve dnech 11. a 12. ledna 2013
V souladu s ustanovením § 14 odst. 1 písm. c) zákona č. 275/2012 Sb., o volbě prezidenta republiky a o změně některých zákonů,
s t a n o v u j i
minimální počet členů okrskové volební komise pro volbu prezidenta České republiky v roce 2013 v obci Žáravice.
Volební okrsek č.1 obec Žáravice 3 členy
ROZPOČTOVÝ VÝHLED 2014 - 2018 | ||||||
Rozpočtový výhled byl schválen na valné hromade RSOB dne: | ||||||
2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | ||
Příjmy (v tis.) | Daňové příjmy | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Nedaňové příjmy | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Kapitálové příjmy | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Přijaté dotace | 200 | 200 | 200 | 200 | 200 | |
Celkem | 201 | 201 | 201 | 201 | 201 | |
Výdaje (v tis.) | Běžné výdaje | 140 | 145 | 140 | 145 | 140 |
Kapitálové výdaje | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Ostatní výdaje | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Celkem | 140 | 145 | 140 | 145 | 140 | |
Saldo (v tis.) | Příjmy - výdaje | 61 | 56 | 61 | 56 | 61 |
Financování (v tis.) | -61 | -56 | -61 | -56 | -61 | |
Financování celkem (v tis.) |
-61 | -56 | -61 | -56 | -61 | |
Krátkodobé půjčky přijaté | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Uhrazené krátkodobé půjčky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Zapojení přebytku | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Dlouhobé přijaté půjčky | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Splátky dlouhodobých půjček | -61 | -56 | -61 | -56 | -61 | |
Na úřední desce | vyvěšeno: | 31.10.2012 | ||||
sejmuto: | 15.11.2012 | |||||
Na elektronické úřední desce | vyvěšeno: | 31.10.2012 | ||||
sejmuto: | 15.11.2012 |
Regionální svazek obcí Bohdanečsko, IČ 70847517 | |||||||
ROZPOČET NA ROK 2013 - návrh | |||||||
VÝDAJE | /Kč/ | ||||||
schválený rozpočet | rozpočtové opatření č. 1 | upravený rozpočet | |||||
z toho | celkem | z toho | celkem | z toho | celkem | ||
Vedení účetnictví (DPP) | 15 600 Kč | 0 Kč | 15 600 Kč | ||||
Zavedení www.stránek (DPP) | 2 000 Kč | 0 Kč | 2 000 Kč | ||||
Poradenství, konzultační činnost | 108 000 Kč | 108 000 Kč | |||||
Provoz www.stránek | 5 500 Kč | 5 500 Kč | |||||
Servis účetního programu | 6 000 Kč | 6 000 Kč | |||||
Bankovní služby | 3 000 Kč | 0 Kč | 3 000 Kč | ||||
Pohoštění | 2 000 Kč | 0 Kč | 2 000 Kč | ||||
VÝDAJE CELKEM | 142 100 Kč | 0 Kč | 0 Kč | 0 Kč | 0 Kč | 142 100 Kč | |
PŘÍJMY | /Kč/ | ||||||
Příspěvky (20,- Kč/1 obyvatele) | 200 200 Kč | 0 Kč | 0 Kč | 200 200 Kč | |||
Mimořádné příspěvky obcí - vybavenost a bezpečnost | 0 Kč | 0 Kč | 0 Kč | ||||
Dotace kraje - vybavenost a bezpečnost | 0 Kč | 0 Kč | 0 Kč | ||||
Dotace kraje - poradenství | 0 Kč | 0 Kč | 0 Kč | ||||
Úroky | 1 000 Kč | 0 Kč | 1 000 Kč | ||||
PŘÍJMY CELKEM | 201 200 Kč | 0 Kč | 0 Kč | 0 Kč | 0 Kč | 201 200 Kč | |
SALDO | 58 100 Kč | 0 Kč | 0 Kč | 58 100 Kč | |||
FINANCOVÁNÍ | -58 100 Kč | 0 Kč | 0 Kč | -58 100 Kč | |||
V Rohovládově Bělé, dne 29.10.2012 | Petr Černý | ||||||
předseda RSOB | |||||||
Na úřední desce | vyvěšeno: | 31.10.2012 | |||||
sejmuto: | 15.11.2012 | ||||||
Na elektronické úřední desce | vyvěšeno: | 31.10.2012 | |||||
sejmuto: | 15.11.2012 |
Záměr návrhu smlouvy o budoucí smlouvě kupní a směné
uzavřena v souladu s ustanovením § 50 a zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů
Smluvní strany:
Subjekt A :
Sedláček Martin, nar. xx.xx.xxxx, OP xxxxxxxxx, bytem Hlavní 8, Nové Jirny, PSČ 250 90
Sedláček Miloš, nar. xx.xx.xxxx, OP xxxxxxxxx, bytem Myslbekova 694/5, Praha 5, Střešovice, PSČ 162 00
Sedláček Vojtěch, nar. xx.xx.xxxx,OP xxxxxxxxx, bytem Mníšecká 1142, Řevnice, PSČ 252 30
a
Subjekt B:
Obec Žáravice
se sídlem Žáravice 29
IČ: 00274640
zastoupena starostou obce ing. Miroslavem Lopatářem
uzavírají na základě vzájemné shody tuto
Smlouvu o budoucí smlouvě kupní a směnné
Článek I.
Předmět smlouvy
Předmětem této smlouvy je smlouva mezi smluvními stranami o uzavření kupní a směnné smlouvy budoucí.
Článek II.
Dohoda stran o uzavření kupní a směné smlouvy
- Smluvní strany se tímto zavazují, že nejpozději do 6 měsíců mezi sebou uzavřou kupní a směnnou smlouvu k předmětu koupě a směny uvedeném níže.
- Předmětem kupní smlouvy bude část pozemku pod parcelním číslem st.6/1 – druh pozemku zastavěná plocha a nádvoří a část pozemku parcelní číslo 20 – druh pozemku ostatní plocha, které jsou ve vlastnictví subjektu A. Předmět převodu je zapsán v katastru nemovitostí vedeném na katastrálním úřadu pro Pardubický kraj – katastrální Pracoviště Pardubice na LV č. 210 pro obec Žáravice a kat. území Žáravice.
- Předmětem směnné smlouvy je část pozemku parcelní číslo 20 – druh pozemku ostatní plocha a část pozemku 18/7 - druh pozemku ostatní plocha, které jsou ve vlastnictví subjektu A. Předmět směny je zapsán v katastru nemovitostí vedeném na katastrálním úřadu pro Pardubický kraj – katastrální Pracoviště Pardubice na LV č. 210 pro obec Žáravice a kat. území Žáravice.
- Dále je předmětem směnné smlouvy část pozemku parcelní číslo 261/6 – druh pozemku ostatní plocha, která je ve vlastnictví subjektu B. Předmět směny je zapsán v katastru nemovitostí vedeném na katastrálním úřadu pro Pardubický kraj – katastrální Pracoviště Pardubice na LV 10001 pro obec Žáravice a kat. území Žáravice.
Článek III.
Podmínky uzavření kupní a směnné smlouvy
- Podmínky uzavření kupní a směnné smlouvy jsou následující:
a/ Kupní cena za předmět koupě bude 150,- Kč za m2 (korun českých),dohodnutá po vzájemném jednání mezi subjekty A a B .
b/ Konečná cena prodeje bude stanovena na základě skutečně naměřených hodnot příslušnou geodetickou firmou.
c/ Náklady na změnu geodetických plánů / zaměření / a zápis do katastru nemovitostí vedeném na katastrálním úřadu pro Pardubický kraj – katastrální Pracoviště Pardubice bude hradit subjekt B.
d/ Při vlastním zaměření prodeje bude u zemědělské stavby č.p.9 na parcele st. 6/1,způsob využití zemědělská stavba / dílna ve vlastnictví subjektu B / zapsáno v katastru nemovitostí vedeném na katastrálním úřadu pro Pardubický kraj – katastrální Pracoviště Pardubice na LV 10001 pro obec Žáravice a kat. území Žáravice dodržen pruh o šířce 2m kolem zadní části a boku budovy.
e/ U směny pozemků článek II bod 3 bude zachován při vyměření odstup od stávajících budov subjektu A v šířce 4.metry.
f/ Předpokladem uzavření kupní smlouvy je věcné břemeno, to znamená zachování přístupu k pozemkům subjektu A přes pozemky subjektu B.Věcné břemeno se zřídí jako právo odpovídající věcnému břemeni průchodu a průjezdu.
g/ Vlastník nemovitosti, jemuž svědčí oprávnění z věcného břemene cesty, je povinen nést přiměřené náklady na její zachování a opravy podle míry spoluužívání s ostatními vlastníky a oprávněnými.
h/ Subjekt B umožní pokud bude do předmětu prodeje zahrnuta studna / nedá se momentálně přesně určit parcelní umístění / odběr vody.
ch/ Předpokladem uzavření kupní smlouvy je věcné břemeno, kde subjekt A umožní subjektu B vedení inženýrských sítí, konkrétně přívodu elektřiny a vody po obvodu parcely 18/7 k parcele 18/8.
i/ Subjekt A dává souhlas se zahájením přípravných stavebních prací, to znamená souhlas s zahájením stavebního řízení na pozemcích dle článku II bod 3 ještě před uzavřením směnné smlouvy.
j/ Případné potíže např. při zaměření budou vzájemně písemnou formou řešeny případným dodatkem.
Článek IV.
Záloha kupní ceny
- Budoucí kupující je povinen na základě této smlouvy zaplatit budoucím prodávajícím zálohu poloviny kupní ceny dle velikosti jednotlivých vlastnických podílů - kupní cena za předmět koupě bude 150,- Kč za m2 (korun českých),dohodnutá po vzájemném jednání mezi subjekty A a B ihned po zaměření geodetem, druhá polovina bude subjektům A vyplacena dle velikosti jednotlivých vlastnických podílů po zápisu do KN.
- V případě, že strany spolu neuzavřou z důvodů uvedených v článku 2 a 3 této smlouvy o budoucí smlouvě kupní a směné smlouvu kupní a směnnou smlouvu, je budoucí prodávající povinen vrátit budoucímu kupujícímu složenou zálohu a to do15 dnů ode dne oznámení budoucího kupujícího o tom, že kupní smlouva nebude mezi stranami uzavřena.
Článek V.
Náležitosti budoucí kupní smlouvy
- Náležitosti budoucí kupní smlouvy si smluvní strany dohodnou při vzájemném jednání.
- Při vzájemném jednání budou smluvní strany vycházet z náležitostí kupní smlouvy, tak jak jsou upraveny občanským zákoníkem.
Článek VI.
Platnost smlouvy
- Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu zástupci smluvních stran.
Článek VII.
Závěrečná ustanovení
- Ustanovení neupravená touto smlouvou se řídí obecně platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
- Změny a doplnění této smlouvy jsou možné pouze v písemné podobě a na základě vzájemné dohody obou smluvních stran.
- Tato smlouva se uzavírá ve čtyřech vyhotoveních, z nichž každá smluvní strana obdrží jedno.
- Obě smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před podpisem přečetly, porozuměly jejímu obsahu, s obsahem souhlasí, a že je tato smlouva projevem jejich svobodné vůle.
- Budoucí převodci čestně prohlašují, že na předmětu budoucího prodeje a směny neváznou žádné dluhy, pohledávky ani práva třetích osob, že předmět budoucího převodu dosud nepřevedl na třetí osobu, a že mu nejsou známé žádné skutečnosti, které by bránily převodu práv k předmětu budoucího prodeje a směny na nabyvatele.
V .................................... dne .........................
Subjekt A :
............................................................
Subjekt B :
......................................................... .............................................................
.............................................................
Zveřejněno na úřední desce: 25. 9. 2012
Zveřejněno na elektronické desce: 25. 9. 2012
Sejmuto: 5. 11. 2012
Schváleno zastupitelstvem: 5. 11. 2012
Oznámení o místě a konání voleb v obci
Podle ustanovení § 27 odst. 1 zákona č.130/2000 Sb.oznamuji, že
volby do Zastupitelstva Pardubického kraje se konají ve dnech 12. a 13.října 2012
Datum a čas : 12.října 2012 v době od 14.00 – 22.00 hod.
13.října 2012 v době od 8.00 – 14.00 hod.
Místo : volební okrsek č.1 Obec Žáravice
/ budova obecního úřadu /
Každý volič má povinnost před hlasováním prokázat svoji totožnost a státní občanství ČR prostřednictvím platného občanského průkazu nebo cestovního dokladu.
Nově byl u krajských voleb zaveden institut voličského průkazu. Je-li volič vybaven voličským průkazem pro volby do zastupitelstva kraje, může na tento hlasovat v jakémkoliv volebním okrsku na území kraje.
V Žáravicích 20. září 2012
Rozpočtové opatření 2/2012
|
||||
|
|
|
|
|
Obec Žáravice, Žáravice 29, 533 16, IČ: 00274640
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
paragraf
|
položka
|
částka
|
popis
|
|
|
1340
|
2 000 Kč
|
navýšení poplatky popelnice
|
|
|
1351
|
4 000 Kč
|
příjmy loterie
|
|
|
4222
|
100 000 Kč
|
dotace Pardubický kraj
|
|
|
|
106 000 Kč
|
CELKEM navýšení příjmů
|
|
|
|
|
|
|
3111
|
5194
|
500 Kč
|
MŠ - dary
|
|
3113
|
5194
|
500 Kč
|
ZŠ - dary
|
|
3631
|
5171
|
2000 Kč
|
Veřejné osvětlení - opravy
|
|
3723
|
5169
|
2000 Kč
|
Nebezpečný odpad - služby
|
|
3745
|
5156
|
5000 Kč
|
Péče o vzhled obce - pohonné hmoty
|
|
3745
|
5139
|
7400 Kč
|
Péče o vzhled obce - materiál
|
|
5512
|
5222
|
50 Kč
|
Hasiči - příspěvek
|
|
6171
|
5151
|
5000 Kč
|
OÚ - voda
|
|
6171
|
5172
|
10500 Kč
|
OÚ - programové vybavení
|
|
6171
|
5492
|
1000 Kč
|
OÚ - dary
|
|
6171
|
5909
|
1500 Kč
|
OÚ - náhrada škody vodoměr
|
|
6320
|
5163
|
1000 Kč
|
Pojištění majetku obce
|
|
6399
|
5901
|
69550 Kč
|
nespecifikovaná rezerva
|
|
|
|
106000 Kč
|
CELKEM navýšení výdajů
|
|
|
|
|
|
|
Přesuny mezi paragrafy
|
|
|||
3399
|
5169
|
5000 Kč
|
Kultura - služby
|
|
3399
|
5175
|
-5000 Kč
|
Kultura - občerstvení
|
|
3639
|
5169
|
-100 Kč
|
Majetek obce - služby
|
|
3639
|
5139
|
100 Kč
|
Majetek obce - materiál
|
|
|
|
|
paragraf
|
položka
|
částka
|
popis
|
|
1111
|
42 000,00 Kč
|
navýšení příjmů (daně)
|
|
1113
|
3 000,00 Kč
|
navýšení příjmů (daně)
|
3639
|
2132
|
1 734,00 Kč
|
příjem Hrada
|
3725
|
2324
|
4 000,00 Kč
|
navýšení příjmů SOP
|
6171
|
2329
|
1 000,00 Kč
|
odprodeje materiálů
|
3639
|
2132
|
450,00 Kč
|
příjmy z pronájmu ost. nemovitostí
|
6310
|
2141
|
300,00 Kč
|
příjmy z úroků
|
|
|
52 484,00 Kč
|
CELKEM navýšení příjmů
|
1019
|
5222
|
500,00 Kč
|
včelaři příspěvek
|
3111
|
5321
|
6 000,00 Kč
|
školky příspěvky
|
3113
|
5321
|
7 300,00 Kč
|
školy příspěvky
|
3341
|
5171
|
21 100,00 Kč
|
opravy rozhlasu
|
3399
|
5175
|
4 000,00 Kč
|
občerstvení - kultura
|
3639
|
5139
|
995,00 Kč
|
materiál - majetek obce
|
3639
|
5154
|
5 000,00 Kč
|
elektřina - majetek obce
|
3639
|
5169
|
6 839,00 Kč
|
služby - majetek obce
|
3639
|
5154
|
750,00 Kč
|
elektřina - majetek obce
|
|
|
52 484,00 Kč
|
CELKEM navýšení výdajů
|
|
8115
|
170 000 Kč
|
financování - použití zdrojů z bank. účtu
|
|
|
170 000,00 Kč
|
CELKEM navýšení příjmů
|
3639
|
5171
|
54 000,00 Kč
|
opravy majetek obce
|
3745
|
5169
|
8 400,00 Kč
|
péče o vzhled obce - služby
|
6112
|
5032
|
12 000,00 Kč
|
zastupitelstvo - zdravotní pojištění
|
6171
|
5021
|
10 000,00 Kč
|
místní správa - dohody o provedení práce
|
6171
|
5137
|
26 000,00 Kč
|
místní správa - drobný majetek
|
6171
|
5139
|
17 000,00 Kč
|
místní správa - materiál
|
6171
|
5153
|
5 000,00 Kč
|
místní správa - plyn
|
6171
|
5154
|
3 000,00 Kč
|
místní správa - elektřina
|
6171
|
5167
|
1 000,00 Kč
|
místní správa - školení
|
6171
|
5169
|
15 600,00 Kč
|
místní správa - služby
|
6171
|
5172
|
10 500,00 Kč
|
místní správa - programy
|
6310
|
5163
|
1 000,00 Kč
|
poplatky bance
|
6320
|
5163
|
2 000,00 Kč
|
poplatky pojišťovnám
|
6402
|
5367
|
500,00 Kč
|
VPS r. 2010 Město Přelouč
|
5512
|
6121
|
4000,00 Kč
|
hasiči - budovy
|
|
|
170 000,00 Kč
|
CELKEM navýšení výdajů
|
3399
|
5139
|
- 2 400,00 Kč
|
Přesuny v rámci § a mezi §
|
3399
|
5169
|
2 400,00 Kč
|
|
5512
|
5171
|
- 18 000,00 Kč
|
|
5512
|
5137
|
2 500,00 Kč
|
|
5512
|
5139
|
4 500,00 Kč
|
|
5512
|
6121
|
11 000,00 Kč
|
|
3631
|
5171
|
- 9 200,00 Kč
|
|
3639
|
5329
|
200,00 Kč
|
|
3639
|
6121
|
9 000,00 Kč
|
|
|
1122
|
5 510,00 Kč
|
daň z příjmů - příjem
|
6399
|
5362
|
5 510,00 Kč
|
daň z příjmů - výdaj
|
přesun mezi paragrafy - rozpuštění rezervy
|
|||
3639
|
5154
|
600,00 Kč
|
|
3721
|
5169
|
2 000,00 Kč
|
|
3745
|
5169
|
2 700,00 Kč
|
|
6112
|
5023
|
7 400,00 Kč
|
|
6171
|
5139
|
7 500,00 Kč
|
|
6171
|
5154
|
500,00 Kč
|
|
6171
|
5173
|
100,00 Kč
|
|
6171
|
5175
|
400,00 Kč
|
|
6171
|
5361
|
500,00 Kč
|
|
6171
|
5363
|
1 000,00 Kč
|
|
6171
|
5365
|
30,00 Kč
|
|
6399
|
5901
|
- 50 000,00 Kč
|
|
1037
|
5169
|
- 6 000,00 Kč
|
|
3631
|
5171
|
- 5 730,00 Kč
|
|
6171
|
5021
|
39 000,00 Kč
|
|
3631
|
5154
|
2 000,00 Kč
|
|
3631
|
5171
|
- 2 000,00 Kč
|
|
1032
|
2111
|
17 000,00 Kč
|
navýšení příjmů - těžba dřeva
|
5512
|
5222
|
3 400,00 Kč
|
navýšení výdajů - příspěvek hasičům
|
6399
|
5901
|
13 600,00 Kč
|
navýšení výdajů - nespecifikované rezervy
|
|
4112
|
- 10,00 Kč
|
oprava příjmů dotace (správně 60100)
|
6171
|
5169
|
- 10,00 Kč
|
snížení výdajů - OÚ služby
|
Regionální svazek obcí Bohdanečska | ||
ROZPOČET NA ROK 2012 | ||
VÝDAJE | /Kč/ | |
z toho | celkem | |
Vedení účetnictví | 15 600 Kč | |
Poradenství, konzultační činnost | 108 000 Kč | |
Bankovní služby | 2 400 Kč | |
Pohoštění | 2 000 Kč | |
Ostatní služby | 74 260 Kč | |
Příprava a realizace projektů | 41 260 Kč | |
Provoz www stránek | 9 500 Kč | |
Servis účetního programu | 3 500 Kč | |
Údržba cyklotras | 20 000 Kč | |
VÝDAJE CELKEM | 202 260 Kč | |
PŘÍJMY | /Kč/ | /Kč/ |
Příspěvky (20,- Kč/1 obyvatele) | 199 260 Kč | |
Úroky | 3 000 Kč | |
PŘÍJMY CELKEM | 202 260 Kč | |
SALDO | - Kč | |
FINANCOVÁNÍ | - Kč | |
Vyvěšeno na úřední desce dne: | 13.3.2012 | |
Sejmuto z úřední desky dne: | 28.3.2012 | |
Vyvěšeno na elektronické úřední desce dne: | 13.3.2012 | |
Sejmuto z elektronické úřední desky dne: | 28.3.2012 |
- Oprava chodníku a oprava areálu dětského hřiště v městě Lázně Bohdaneč
- Mobiliář na veřejné prostranství v obci Pravy
- Venkovní přístupové úpravy Obecného domu v obci Rohoznice
- Oprava střechy tělocvičny ZŠ v obci Rybitví
- Poradenství
- Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření Regionálního svazku obcí Bohdanečsko za rok 2011 – 6 stran
- Závěrečný účet Regionálního svazku obcí Bohdanečsko za rok 2011 – 5 stran
PŘÍJMY
|
ČÁSTKA Kč
|
Daňové příjmy
|
1 202 300,00
|
Nedaňové příjmy
|
52 600,00
|
Přijaté transfery
|
60 110,00
|
PŘÍJMY CELKEM
|
1 315 010,00
|
PARAGRAF
|
VÝDAJE
|
ČÁSTKA Kč
|
1019
|
Ostatní zemědělská činnost a rozvoj (včelaři)
|
500,00
|
1037
|
Celospolečenské funkce lesů
|
4 000,00
|
3111
|
Předškolní zařízení - MŠ
|
39 000,00
|
3113
|
Základní školy
|
77 000,00
|
3341
|
Rozhlas
|
2 000,00
|
3399
|
Ostatní záležitosti kultury
|
21 300,00
|
3412/6122
|
Dětské hřiště - herní prvek (případná dotace)
|
112 000,00
|
3631
|
Veřejné osvětlení
|
24 000,00
|
3639
|
Komunální služby a územní rozvoj - majetek obce
|
25 840,00
|
3721
|
Sběr a svoz nebezpečných odpadů
|
6 000,00
|
3722
|
Sběr a svoz komunálních odpadů
|
89 000,00
|
3723
|
Sběr a svoz objemných odpadů
|
2 000,00
|
3745
|
Péče o vzhled obce a veřejnou zeleň
|
25 700,00
|
4349
|
Ostatní soc. péče a pomoc ostatním skup. obyv.
|
3 400,00
|
5512
|
Požární ochrana - dobrovolná část (mimo přístavbu)
|
31 000,00
|
5512/6121
|
Hasičárna přístavba
|
150 000,00
|
6112/5023
|
Zastupitelstva obcí - odměny
|
328 000,00
|
6112/5032
|
Zastupitelstva obcí - zdravotní pojištění
|
30 000,00
|
6171/5021
|
Činnost místní správy - dohody o PP
|
40 000,00
|
6171
|
Činnost místní správy - kromě DPP
|
154 300,00
|
6310
|
Obecné příjmy a výdaje z finančních operací
|
6 500,00
|
6320
|
Pojištění funkčně nespecifikované
|
10 500,00
|
6399
|
Ostatní finanční operace
|
132 970,00
|
VÝDAJE CELKEM
|
1 315 010,00
|